تماس با ما

موج مثبت
فقط در آرامش و صلح می توانید حقیقت را دریابید
تماس با ما
ن : سارا حسین پور ت : ز : | +

 

 


لیسانس روانشناسی عمومی و فوق لیسانس مشاوره


 (عضو نظام مشاوره و روانشناسی ایران)

 

(عضو انجمن مشاوره ایران)

 

تشخیص و درمان  اختلالات روانشناختی(اضطراب،افسردگی و...)

 

 

مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، خانواده درمانی

 

مشکلات رفتاری کودک و نوجوان

 

اجرا وتفسیرآزمون های تشخیصی(هوش، شخصیت, سلامت روان و...)

 

     جهت تعین وقت قبلی(با ذکر نام مشاور ):

    
تبریز* 17 شهریور جدید *روبروی  بستنی وحید *ساختمان بهار* طبقه4 * مرکز مشاوره شهریار

35573940 _041   





نظرات شما عزیزان:

مهدی پروری
ساعت13:51---3 شهريور 1393
سلام و ادب و احترام خدمت موج مثبتی های بزرگ .. . اینجانب انتظار دارم از دوستانی که در زمینه کتاب روان شناسی مفید اطلاعاتی دارند مارو از اسم کتاب و نویسندش بی خبر نذارید ممنون میشم . .. بعد بی مقدمه بگم من خیلی دوس دارم کسایی که مشاوره دارن در زمینه تمرکز حواس و موفقیت ذهن وهدفدار بودن. . خیلی ممنون میشم کمک کنن . . .من بچه استان ایلامم در روستای شهرک ولیعصر. . . تلفنم میذارم کسی خواست کمک کنه ممنون میشم جدا. . .تلفنم:989190378166

علی
ساعت21:54---6 مرداد 1393
سلام، کمی از مطالب شما را دیدم.

امیدوارم موفق باشید.
پاسخ: سلام ممنون از صداققتون شاد و موفق باشید


سما انصاری
ساعت23:14---29 خرداد 1393
سلام

من از سایت بهاراسکین مشاوره گرفتم واقعا عالی بود.

وبلاگتون هم واقعا عالیه و از مطالبش استفاده کردم
پاسخ: سلام دوست عزیزم اط حسن توجهتون واقعا سپاسگزارم شاد و موفق باشید


فوریتهای پزشکی91 تبریز
ساعت17:50---6 فروردين 1393
لطفا لینکمون کنید ممنون

http://sajjad5.loxblog.com/
ساعت11:13---29 اسفند 1392
وبتون خوبه اما ما بهتریم!!!!!!!!!!!!!1

http://sajjad5.loxblog.com/
پاسخ: سلام دوست بزرگوار بله وبلاگ شما خیلی خوبه اجرکم عندلله. شاد و موفق باشید.


زهرا
ساعت13:40---16 اسفند 1392
سلام



انجمن مشاوره ای که عضوشی کجاست؟



منم لیسانس مشاوره دارم عضو بشم
پاسخ: سلام دوست گلم وارد سایت انجمن مشاوره بشید اونجا اطلاعات کامل هست. شاد و موفق باشید


خدایا کمکم کن
ساعت17:11---8 بهمن 1392
دعاي بي نظير
اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غم هايتان از بين ميرود:

((سبحان الله يا فارِجَ الهَمّ و يا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّي و يَسِّرْ
امري و ارحَمْ ضعفي و قِلةَ حيلتي و ارزُقني من حيث لا اَحتَسِبُ ياربّ
العامين))

ترجمه:
منزه است خداوندي که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،
بر ضعف و کمي چاره ام رحم کن و مرا از جايي که گمان نمي کنم روزي ده اي
پروردگار جهانيان.
حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند در گرفتاريش
گشايش پيدا مي کند.



رضا عباسي
ساعت22:42---3 بهمن 1392
سلام خانم حسين پور. وبلاگتون رو تا حدودي مطالعه كردم. واقعا خوب و پر محتوا و مفيد بود. ميتونم بگم براي هر نوع كاربر و يا به قول شما مهموني مطلب مفيد و آموزنده هست و شايد كمتر كسي پيدا بشه كه بعد از خوندن ، از وبلاگتون بهره اي نبره و چيزي به اندوخته هاش اضافه نشه.

اميدوارم كلبه سبزتون (من بهش ميگم قصر سبز) هميشه سبز و گرم و پر از رفت و آمد بمونه.

موفق باشيد
پاسخ: سلام آقاي عباسي، به جمع موج مثبتي ها خوش اومديد. از حضور فعال و مهمتر از همه انرژي و انگيزه اي كه داديد يك دنيا سپاسگزارم. شاد و موفق باشيد


raye
ساعت13:48---16 آذر 1392
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تباد لینک کنیم.www.linc.ir

الی
ساعت23:36---9 آذر 1392
سلام دوست عزیز.من شما رو لینک کردم ولی لینک اتوماتیکتون انگار گیر داره اگه دوست داشتین شما هم منو لینک کنید.مرسی از مطالب مفیدتون
پاسخ: سلام دوست عزیز ممنونم ،چشم با کمال افتخار شاد و موفق باشید


سیاوش
ساعت18:20---8 آذر 1392
ممنون که تو سایت مطلب گذاشتی.مرسی از این کارا بکن
پاسخ: سلام دوست عزیز، خواهش میکنم، شاد و موفق باشید


سیاوش
ساعت18:40---7 آذر 1392
سلام دوست عزیز.وبلاگ بسیار خوبی دارین.اگه دوست داشتی به منم سر بزن.بیا همدیگرو لینک کنیم.
راستی باید یه چیزی بهت بگم البته اینجا نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مشاوره, مرکز مشاوره شهریار, روانشناس, کلینیک, مشاوره در تبریز, سارا حسین پور ادی وند,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mojemosbat
This Template By Theme-Designer.Com